КАФЕДРА “ОБЛІКОВО-АНАЛІТИЧНИХ БАЗ ЗНАНЬ”

Сучасні тренди в освіті! Ми формуємо успішних людей!

DSC_1009DSC_1017

Кафедра створена в Навчально-науковому інституті обліку, аналізу та аудиту Національного університету ДПС України у 2015 році.

 

Місія кафедри обліково-аналітичних баз знань: формування професійних компетенцій і особових якостей конкурентоздатних, творчо і інноваційно мислячих, уміючих реалізувати свої знання і навички фахівців в області  інформаційних технологій обліку на вітчизняному і міжнародному  ринку праці на основі:
–  постійній модернізації освітнього процесу;
–  впровадження прогресивних технологій і методик;
– активного ведення наукових досліджень в області обліку з використанням ІТ;
–  стимулювання інтересу до творчої і науково-дослідної роботи. [spoiler]

Реалізація місії по підготовці висококваліфікованих і конкурентоздатних молодих обліковців забезпечується за рахунок:
-постійного вдосконалення учбового плану, програм дисциплін, навчально-методичних комплексів;
– вдосконалення курсів які викладаються, підготовки високоякісних навчально-методичних і наукових робіт;
– постійного застосування в учбовому процесі перевірених результатів поєднання наукової теорії і реальної проектної практики управління, практикованої викладачами кафедри;
– залучення до учбового процесу висококваліфікованих викладачів і фахівців;
– стимулювання викладачів і аспірантів кафедри до повного розкриття власного потенціалу на благо кафедри і Інституту і закріпленні їх в якості експертів в області інформаційних технологій обліку;
– оволодіння студентами сучасними інформаційними технологіями;
– забезпечення учбового процесу сучасною літературою і- міжнародної співпраці із зарубіжними партнерами в підготовці кадрів в області економіки і менеджменту. [/spoiler]

 Завдання кафедри :
– сформувати у студентів цілісне бачення економічної і інноваційної дійсності в управлінні суб’єктами підприємницької діяльності;
– сформувати у студентів комплексне і різнобічне мислення, що дозволяє формувати адекватне уявлення про сучасні  процеси управління в компанії і перетвореннях в національній економіці;
– забезпечити фундаментальні знання в області наук про облік, інформаційні технології, людську діяльність, стимулюючі випускника впродовж свого життя набувати нові знання про складну природу управлінського процесу.
Кафедра готує бакалаврів за напрямом "Облік і оподаткування" спеціалізація "Інформаційні ресурси обліку та оподаткуванні" та  магістрів за фахом "Управління інформаційними ресурсами обліку".

З 2016 року відкрито англомовний напрям підготовки магістрів за фахом "Управління інформаційними ресурсами обліку".

Завідувач кафедри обліково-аналітичних баз знань: Осмятченко Володимир Олександрович, доктор економічних наук, професор. 

Заступник завідувача кафедри: Пілевич Дмитро Станіславович, кандидат, економічних наук, доцент.

Радник з питань впровадження міжнародних освітніх стандартів та інноваційного розвитку кафедри: професор факультету бізнесу Університету Редлендз США  Джеральд Грошек.

Неформальний сайт кафедри!


Склад кафедри:

DSC_0989 DSC_1000 DSC_0980
Осмятченко В.О.  Пілевич Д.С.  Мискін Ю.І.                
DSC_0981 DSC_1004 6800
Боримський П.А.  Іванова Т.С.  Титенко Л.В.                   
 
DSC_0996Токар В.В.   Дашкевич О.Ю. Соколовська-Гонтаренко І.Є. Половинець Д.

 

Наші магістри:

 

ОМУ-15-1  [spoiler]Григорович Світлана, студенти: Тарасюк Наталія, Хабік АльонаВолошенко ІгорГлущенко АндрійЄвтух ЯнаБерладин Євгеній, Єгоров Володимир, Жильчук ОльгаКияшко Софія, Могилка МиколаПетрик Ірина, Пінчук Катерина, Семенець ЯнаСенькович ОлександрСоляр НазарійТеплякова АнастасіяЮрченко АлінаЯрмошенко Дмитро.[/spoiler] Група ОМР-16-1:  [spoiler]  Половинець Діана, студенти: Бичок Євген, Бусел Анастасія, Войтенко Владислав, Задорожна Ганна, Іваненко Ярослав, Каменчук Людмила, Капацина Ганна, Козак Катерина, Колісніченко Юлія, Колюка Наталія, Кульбака Дмитро, Кучинська Сніжана, Кушнір Богдан, Лебідь Анастасія, Марус Олександр, Марчук Вікторія, Москаленко Наталія, Паламарчук Віта, Фалькова Карина, Фесенко Олександр, Шпанюк Іван, Яхно Інна. [/spoiler]Заочна форма навчання:

Група ОМРЗ-16-1:  [spoiler]Арєшкіна Любов Василівна, Балас Владислав Юрійович, Бартюк Людмила Володимирівна, Василько Ярина Анатоліївна,  Вільчинська Анна Русланівна, Волощенко Євгенія Олегівна, Забарний Максим Михайлович, Новотна Ірина Олегівна, Петренко Тетяна Сергіївна,  Пилипенко Анна Юріївна, Рябоконь  Тетяна Борисівна,  Сергієчко Артур Олександрович, Сущенко Олександр Володимирович, Ткаченко Юлія Вікторівна, Хурдепа Софія Миколаївна,  Чубай Олена Миколаївна.[/spoiler]
Бакалаври:
Група ОБР-16-5к:  [spoiler]Адамович Анастасія Валеріївна, Барановський Захарій Олександрович, Будко Антон Юрійович, Гучок Юлія Станіславівна, Данник Олександр Сергійович, Думбрава Анастасія Ігорівна, Замота Ірина Олександрівна, Липяк Сона Смбатівна,Лобода Анастасія Павлівна, Микитюк Анна Сергіївна, Туманян Самвел Арамович, Туровський Ярослав Андрійович.[/spoiler]Група ОБР-16-3: [spoiler]Антоненко Олександра Віталіївна, Барановська Анастасія Андріївна, Вознюк Валерія Янівна, Глухов Олег Олегович, Гребенюк Анна Миколаївна, Іщук Данило Юрійович, Кирпа Тетяна Геннадіївна,  Кондратюк Тетяна Олександрівна, Котік Яна Віталіївна, Лисак Каріна Вікторівна, Малинич Наталія Володимирівна, Манько Діана Андріївна, Осуховський Сергій Ігорович,  Павловська Тетяна Анатоліївна, Панченко Анастасія Сергіївна, Пастух Дар`я Леонідівна, Потапов Сергій Олександрович, Процишин Вадим Вікторович, Рибалко Вікторія Олегівна, Рясна Ірина Сергіївна,  Савранчук Тетяна Юріївна, Сапенюк Руслан Анатолійович, Сіра Анна Сергіївна, Сонько Надія Іванівна, Таргонська Леся Вікторівна, Тершак Надія Андріївна, Тимощенко Альона Володимирівна, Турик Тетяна Віталіївна, Химорода Ольга Павлівна, Хмилівський Максим Вікторович, Черняк Ольга Петрівна, Шиш Аліна Володимирівна [/spoiler]
 
Напрями розвитку кафедри обліково-аналітичних баз знань на 2015-2020 рр. 
Основна мета роботи кафедри: формування успішних людей!!!

Пріоритетними напрямками діяльності колективу кафедри на середню та довгострокову перспективу є розвиток досліджень в галузі бухгалтерського обліку в умовах застосування інформаційних технологій, підвищення якості та професіоналізму в навчальній і науковій діяльності, що забезпечує зростання престижу кафедри, залучення абітурієнтів до вступу на кафедру.

[spoiler]Пріоритетними напрямками розвитку кафедри є: 

1.    Розвиток освітньої діяльності: 
–    збереження високого рівня викладання дисциплін, за рахунок висококваліфікованого кадрового потенціалу кафедри, досягнення європейського рівня якості освіти; 
–    створення англомовних курсів і програм дисциплін для вітчизняних та іноземних студентів; 
–    збільшення, починаючи з 2016 року, кількості студентів ОКР «магістр», магістерська програма «Управління інформаційними ресурсами обліку»; 
–    забезпечення набору до магістратури висококваліфікованих випускників бакалаврату; 
–    створення спільно з IT-компаніями курсів для підвищення практичної підготовки студентів з метою забезпечення конкурентоспроможності випускників на ринку праці IT-галузі; 
–    пошук і впровадження в навчальний процес ефективних, інноваційних методів викладання і виховання, інформаційних технологій навчання; 
–    видання викладачами кафедри підручників і навчально-методичних посібників. 

2.    Розвиток науково-дослідної діяльності. 
Пріоритет наукових досліджень є головною домінантою розвитку кафедри і передбачає: 
–    зосередження науково-дослідних робіт у напрямках, пов'язаних з сучасними тенденціями розвитку бухгалтерського обліку в умовах застосування інформаційних технологій; 
–    кооперація з провідними вітчизняними та зарубіжними вузами, академічними інститутами для ефективного проведення спільних наукових досліджень, видання монографій; 
–    розвиток науково-дослідної роботи студентів; 
–    впровадження наукових результатів у навчальний процес; 
–    проведення щорічних конкурсів наукових студентських робіт; 
–    підвищення ефективності аспірантури; 
–    представлення наукових досягнень кафедри на національних та міжнародних наукових конференціях; 
–     збільшення обсягів фінансування наукових досліджень, у тому числі за рахунок залучення позабюджетного фінансування, комерціалізації наукових розробок, підвищення конкурсної та грантової активності. 

3.    Розвиток міжнародного співробітництва. 
Міжнародна діяльність кафедри, спрямована на інтеграцію в європейський науково-освітній простір, передбачає реалізацію наступних напрямків: 
–    розширення участі в діяльності міжнародних організацій, освітніх та наукових проектах і програмах; 
–    активне використання зв'язків з випускниками та співробітниками кафедри, які працюють у зарубіжних університетах і фірмах, для спільної наукової діяльності, участі в міжнародних конкурсах; 
–    залучення до навчання на кафедру іноземних студентів (створення і викладання лекційних курсів англійською мовою); 
–    залучення провідних іноземних та вітчизняних фахівців для читання циклів лекцій зі спеціальних дисциплін програми підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» (зокрема, з використанням сучасних Інтернет технологій). 

4.    У галузі підготовки науково-педагогічних кадрів: 
–    зміцнення кадрового потенціалу (збільшення питомої ваги співробітників вищої кваліфікації) – захист 1 докторської (Мискін Ю.І.) і 1  кандидатської дисертації (Боримський П.А.); 
–    підтримка та створення умов для навчання та стажування науковців кафедри у провідних вітчизняних та зарубіжних наукових центрах; 

5.    Розвиток інформаційно-комунікаційної системи. 
Успішна освітня, наукова діяльність, проведення сучасних досліджень в галузі інформаційних технологій, поширення інформаційно-телекомунікаційних технологій навчання неможливі без розвитку інформаційно-комунікаційної системи кафедри, яка передбачає: 
–    високий ступінь інформаційної відкритості та міжнародної інтеграції; 
–    використання Інтернет-ресурсів для підтримки і зміцнення позитивного іміджу кафедри, її рейтингу; 
–    створення тримовного web-сайту кафедри; 
–    створення електронної газети кафедри. 

6.    Розвиток виховної діяльності: 
–    виховання патріотизму та поваги до Університету,  його багаторічним традиціям, урочисте святкування загальнодержавних, університетських, інститутських і кафедральних подій; 
–    підвищення позитивного іміджу кафедри; 
–    виховання толерантності в міжнаціональних відносинах, поваги до культури і традицій різних національностей; 
–    виховання громадянської відповідальності та суспільної активності особистості; 
–    формування високих моральних якостей особистості; 
–    сприяння розвитку творчого і наукового потенціалу, інтелектуальному, духовному і фізичному вдосконаленню студентської молоді; 

7.    Підвищення соціального статусу співробітників і студентів: 
–    підвищення соціального статусу педагогів та науковців; 
–    створення системи кафедральних нагород, заохочень, відзнак, звань та забезпечення їх урочистого вручення. [/spoiler]

 

 

 

 

Бізнес партнери кафедри:  [spoiler]

Корпорація «Інтелект-Сервіс» 

Корпорація «1С» 

Компанія «Інвоко» 

Корпорація «Галактика» 

Корпорація «Парус» 

Корпорація «Хакерс Дизайн» 

НПО "ПОВЕРХНОСТЬ МД" 

НТФ "ІНТЕС"   [/spoiler]

P.s.: База знань – це сукупність моделей, правил і факторів (даних), які породжують аналіз і висновки для пошуку рішень складних завдань у певній предметній області. [spoiler] База знань — упорядкована сукупність правил, фактів, механізмів виведення та програмних засобів, що описує деяку предметну галузь та призначена для подання нагромаджених у ній знань. У базі знань мають бути присутні як загальновідомі факти, явища, закономірності, що визнані в даній предметній галузі й опубліковані (знання 1-го роду), так і набір емпіричних правил та інтуїтивних висновків, якими користуються спеціалісти, приймаючи рішення в умовах невизначеності за наявності неповної суперечливої інформації, і які найчастіше не опубліковані (знання 2-го роду). Очевидно, що результатом роботи розробника експертних систем — фахівця з ІТ, є порожня експертна система, в якій база знань не заповнена. Заповнює базу знань експерт — знавець предметної галузі — згідно з вибраною моделлю подання знань.
До основних моделей подання знань (моделей знань), що являють собою сукупності правил подання, опису та породження знань у базі знань, належать такі:
логічна — модель подання знань, в основу якої покладено формальну логіку;
фрейм — модель подання знань, яка під час заповнення її елементів — слотів — певними значеннями перетворюється на опис конкретного факту, події, процесу;
семантична мережа — модель подання знань за допомогою мережі вузлів, сполучених дугами, де вузли відповідають поняттям чи об’єктам, а дуги — відношенням між вузлами;
продукційна система — система, в якій знання подано у вигляді сукупності продукцій та правил їх застосування. [/spoiler]